wtorek, 28 października 2014

#10 SIEMIĘ LNIANE, bo piękne i zdrowe włosy nie muszą rujnować waszego portfela ;)

Hej, hej!

Po mojej dłuższej nieobecności na blogu powracam z czymś dla czego oszalejecie!
Oto siemię lniane. Cudowne małe nasionka, które wyglądają niewinnie, a są po prostu  N A J L E P S Z E. Kosztują grosze bo kupicie je w większości supermarketów, sklepach ziołowych, spożywczakach whatever i gwarantuje, że nie wydacie więcej niż piątaka :)

Siemię to na prawdę bomba witaminowa bo jego zawartość jest bogatsza niż większość SUPER TABLETEK NA POROST WŁOSÓW SKRZYPOVITBLABLALBA 
A zawiera on.. :
1.Błonnik
2.Witamina E
3.Omega 3
4.Witamine B1 (BUM, super porost włosów!)
5.Witaminę B6
6.Żelazo
7.Cynk
8.Magnez (BUM,długie mocne paznokcie i koniec z męczącymi skórkami)

8 super mega hiper extra składników, które dobrze wpłyną nie tylko na wasze włosy ale i na cerę i paznokcie :)

Otóż, ja od rodziców dostałam wielką paczkę siemienia i wypełniłam całe pudełeczko z Ikei więc starczy mi przynajmniej do czerwca 2015 
Moje siemię stosuje codziennie, wieczorem wsypuje dwie płaskie łyżeczki stołowe do szklanki(dwie bo mam grube i porowate włosy, dla cienkich polecam jedną), zalewam gorącą wodą, a rano wylewam nadmiar wody i pije powstały glucik (wiem, brzydkie słowo więc może nazwijmy to kisielkiem) z dodatkiem kakao bo świetnie smakuje i rozgryzam w ustach nasionka co daję mi kolejną porcję witamin :)







A oto moje włoski po niecałym tygodniu picia razem z kuracją z maski z rycyną i jajkami oraz olejowaniem :) Są gęściejsze, nabrały lekkiej fali i rosną mi coraz dłuższe!



Pytania? ASK

xoxo
Ola :>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz