sobota, 18 października 2014

#7 The most comfortable shoes

Hejka! :)

 Wkraczam w końcu do długo oczekiwanego, swojego posta. Było już o kosmetykach do włosów, filmach, a skoro to blog lifestyl'owy to czas również na..buty! Każda z nas szuka obuwia, które jednocześnie będzie modne i wygodne. 
Najbardziej wygodnymi, ładnie wyglądającymi  butami, pasującymi do sportowych jak i czasami eleganckich stylizacji wg mnie są pewnie bardzo dobrze Wam znane New Balance. Podbiły serca miłośników każdego stylu. Tak się stało w moim i przypadku moich rówieśników. Są MEGA dopasowane do stopy, aż nie chce się ich ściągać :) Buty, jak najbardziej, godne swojej ceny.

Istnieje kilka modeli  NB jak : New Balance 574 (które osobiście posiadam ja sama) New Balance 410, New Balance 500, New Balance M1600 itp itd.




NB 574, które ja posiadam są jednymi z moich najwygodniejszych butów. Są zamszowe, ale bardzo szybko i efektywnie można je wyczyścić w kilka minut. Bardzo serdecznie polecam kupno tych cudeniek, bo naprawdę warto! Gwarancja niezawodności i wygody : )


A oto moja mała miłość:





Pytania? ASK !


Paula :) 


5 komentarzy:

  1. Bardzo nie szanujesz butów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam te buty od 10 miesięcy i były noszone codziennie wiec dziwne by było żeby wyglądały jak w dzień zakupu :) musze je tylko wyczyścić. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Widać ubogie blogerki.... .

      Usuń
  2. No tak bo każda polska blogerka musi mieć miliony na koncie :)

    OdpowiedzUsuń