poniedziałek, 13 października 2014

#6 Moje włosowe must have!

Hej hej :)
Moje dziewczyny niestety nie mają czasu/weny/ochoty na pisanie notki więc dzisiaj znowu o mnie.
Nie narzekam bo mam milion pomysłów na notki i uwielbiam pisać. 
Przeglądając dziś moje ulubione blogi o tematyce kosmetyczno-włosowej naszła mnie myśl aby pokazać wam moje ulubione kosmetyki i akcesoria do włosów oraz krótko je zrecenzować :> Większość z nich jest w łatwo dostępna i do tego w przystępnych cenach więc myślę, że każda z was może bez problemu je zakupić.



SPRAYE


Mgiełka regenująca Schwarzkopf Gliss Kur 200ml - Rossman, ok.20 zł
Jest to kosmetyk z serii 'niech stoi i ładnie wygląda'
Bo tak na prawdę... to nie działa :)
Jest mało wydajny bo zostało mi go już 1/4 mimo, że nie stosuje go codziennie, a kupiłam go niecałe 3 tygodnie temu
Na opakowaniu mamy napisane, że ułatwia rozczesywanie, odżywia oraz zmniejsza łamliwość włosa.
Wszystko to tak zwany pic na wodę. Nie zauważyłam żadnej poprawy mimo, że stosowałam go po każdym myciu czyli ok. co 2, 3 dni. 
Na etykietce widzimy także napis 'zawiera kompleks z płynną keratyną' co jest kolejną ściemą bo moje porowate włosy są na nią bardzo podatne i po olejkach z keratyną są gładkie i mięciutkie, a po tym są takie jakie były. SUCHE :)
Dalej korzystam z tego 'psikadełka' (bo kosmetykiem bym tego nie nazwała) bo jestem niestety łatwowierna więc mam jeszcze cichą nadzieje, że zobacze efekty, a może dlatego, że po prostu chce skończyć to opakowanie i wyrzucić je do kosza.
Ocena: 2/10 


Odżywka w spreyu Syoss Oleo Intense Termo Care 150 ml - Rossman, 20 zł
Drogie Panie, a oto mój najnowszy ulubieniec!
Śmiało mogę powiedzieć, że zakochałam się w tym spreyu. Mam go stosunkowo niedawno bo kupiłam go w piątek ale po efektach  mogę stwierdzić, że jest po prostu #perf
Poszukiwałam w rossmanie  odżywki chroniącej moje włosy przed ciepłem bo ostatnio moja suszarka i prostownica pracują na pełnych obrotach, a moje włosy błagają o litość. Byłam już tak zdesperowana, że w moim koszyku wylądowała odżywka pewnej firmy reklamowanej prze fryzjerów o której przeczytałam na jednym z blogów. Lecz niestety nie była to tania zabawka i tym razem mój portfel ubolewał ale w ostatnim momencie zobaczyłam syoss, dorwałam się do etykietki i po przestudiowaniu składu wiedziałam, że muszę ją mieć. Syoss nigdy mnie nie zawiódł (może oprócz rozjaśniacza po którym masowo wypadały mi włosy) więc pełna nadziei ruszyłam do kasy. 
A może trochę o stosowaniu?  A więc używamy jej na lekko wilgotne włosy osuszone ręcznikiem, a następnie w celu uzyskania lepszego efektu używamy suszarki. 
Zrobiłam co mi kazano i CUD! Moje włosy piękną kaskadą opadały mi na ramiona, a przy skórze odbijały się  nadając efekt mega objętości, którą miałam tylko po męczącym moje włosy tapirowaniu.
Nawet po rozczesaniu wciąż były sprężyste. Byłam zachwycona!
Jedynie nie uzyskałam połysku także obiecanego na etykiecie i moje włosy wciąż są matowe ale od czego mamy maseczke z olejku rycynowego i jajek... ;>
Ocena: 10/10


ODŻYWKI I MASKI

Odżywka Timotei with Jericho Rose Deep Brunette 200 ml - Rossman 6,99 zł 
Mamy tutaj kolejnego mojego świeżego ulubieńca :) Odżywki i szampony z serii Timotei z róża z jerycha zawsze sprawdzały się na włosach moich jak i na siostry czy mamy. Więc i na tej się nie zawiodłam.
Pierwszy raz stosowałam tą odżywkę ponieważ jest z henną czego będąc blondynką nie potrzebowałam, a wręcz unikałam. Tak na prawdę kupiłam tą odżywkę bo wyjeżdżając do Łodzi zapomniałam mojej z domu, a niestety moje włosy są na takim etapie zniszczenia, że myjąc je samym szamponem uzyskuje po prostu efekt siana. 
I tym razem byłam zachwycona bo moje włosy po 2 użyciach były ciemniejsze! Baby hair przy skroniach i karku są ciemniejsze, a z górnej partii włosów zniknęły blond przebłyski. Niestety końcówki wciąż są 'sprane'
Zobaczymy co będzie dalej. Jak na razie:
Ocena : 9/10

Maska Ziaja intensywna odbudowa -  Sklep Ziaji (Manufaktura), 6,49 zł
Tak szczerze to nie wiem co mogę napisać. Bo jestem jak zwykle pozytywnie nastawiona :) Od lat używam kosmetyki Ziaji. Od płyny do demakijażu przez szampony po żele pod prysznic i kremy do twarzy. I ZAWSZE jest ok. Cena super, konsystencja także i przede wszystkim ten zapach. Wielki plus bo pachnie po prostu delikatnością, taki zapach jak mają balsamy dla dzieci. Uwielbiam :)
Na razie nie widzę poprawy ale korzystając z kremu BB  Ziaji efekt widziałam dopiero po tygodniu użytkowania więc czekam, a na razie...
Ocena: 9/10
(trudno się odkręca wieczko mokrymi rękoma)

NA POROST


Tabletki Skrzyp+Vit z bambusem 60 tabletek - większość aptek,  16,99 zł
Tabletki nieduże, łatwe do połknięcia i bez smaku. Biorę już trzeci tydzień.
Na opakowaniu jest napisane 'piękna skóra,włosy i paznokcie'
Pierwsze i ostatnie możemy od razu wykreślić bo ze skórą i z paznokciami nic ciekawego mi się nie stało, a wręcz jest jeszcze gorzej. 
(ale to nie wina tabletek tylko mojego trybu życia)
Ale włosy...  Wypadanie spadło do 10 %, tzn. wypadają tylko gdy rozczesuje je po myciu.
I to w sumie tyle. Nie rosną jakoś super mimo, że polecane są właśnie 'na porost'.
Ocena: 6/10

Olej rycynowy Apteczka Babuni 30g - większość aptek, ok 2 zł
No i tu szał. Olejek jest świetny. W maseczce z jajkami opisywanej w ostatniej notce zrobił furorę bo moje włosy uzyskały miękkość, którą ostatnio widziałam chyba w 1 gimnazjum kiedy to moje włosy były 'dziewicze' czyli nie skażone żadnym farbowaniem, prostowaniem czy rozjaśnianiem. 
Natomiast olejek solo... cóż, jest po prostu ciężko ;)
Konsystencje ma okropną, porównałabym ją do żywicy, w środowisko blogerek jest określane jako 'tępa'.
Nakładając go musimy spędzić nad tym trochę czasu bo olejek zamiast rozprowadzić się na włosach i skalpie woli zostać przy naszych palcach. Następnie zmywanie... Potrzebne są dwa jak nie trzy mycia. Do tego straszna plątanina. Z moimi włosami do łopatek jest już multum roboty, nie chce myśleć jak mają dziewczyny z włosami do pasa. 
Stosowanie olejków najlepiej ograniczyć do dwóch razy w tygodniu solo i trzy w masce czy odżywce ponieważ u wielu osób składniki mogą bardzo wysuszyć skalp i doprowadzić do łupieżu jak niektórzy mają po za częstym używaniu wcierki Jantar.
Ocena: 7/10 

Olejek Pantene Pro-V Odbudowujący Keratynę z witaminą E - Rossman ok.20 zł
Jest to olejek, który kupiłam na prawdę dawno temu, a zostało mi go trochę mniej niż połowe mimo prawie codziennego użytku więc jest super wydajny.
A może trochę o stosowaniu? A więc na etykietce polecano aby nakładać na umyte włosy i nie spłukiwać. Ale niestety, wtedy zachwytu nie było. Włosy takie jak zawsze. A może trochę odejść od tego? Postanowiłam nałożyć go na suche włosy i to od czubka do końcówek, zwinąć w ciasny koczek, zostawić na całą noc i rano umyć. Co było po wysuszeniu? Dopiero zachwyt! Włosy błyszczały i były mięciutkie. Jak po olejowaniu :) Kiedyś jeszcze robiłam to co dwa dni ale przestałam widzieć efekty więc aktualnie robię to raz w tygodniu i co dwa dni troszkę na końcówki i jest dobrze, włosy odżyły. Polecam
Ocena: 8/10
(niewygodne opakowanie)

Wcierka Jantar - większość aptek i niektóre rossmany od 11 do 16 zł
Całą recenzje Jantaru od naszej Magdy znajdziecie tutaj: KLIK
Moja ocena: 9/10


 SZCZOTKA

 
Szczotka Tangle Teezer - ten model: 30-50 zł 
dostępne tu : KLIK <-- tutaj zamawiałam
i na allegro ALE UWAGA NA PODRÓBKI!!!

Szczotka zbiera same dobre recenzje więc i ja nie będę oryginalna i napiszę, że jest to chyba mój najlepszy 'włosowy' zakup od paru lat :) 
Od producenta dowiadujemy się: 
Sekret tkwi w budowie tej szczotki. Zastosowano tutaj innowacyjny kształt ząbków, które wykonano ze specjalnego, elastycznego i bardzo wytrzymałego tworzywa. W efekcie rozczesuje ona włosy z najwyższą delikatnością oraz doskonale je rozplątuje, nie uszkadzając ich. Dostosowuje się do struktury i rodzaju włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków, zapewnia gładką i lśniącą fryzurę włosy w niespełna minutę. Regularne, codzienne szczotkowanie włosów szczotką TT zwiększy ich połysk, a dzięki właściwością masującym przyspieszy wzrost. Idealnie też sprawdza się podczas rozprowadzania masek na włosach. 

I z wszystkim się zgadzam! Od kiedy czeszę się TYLKO tt moje włosy są gładkie nawet kiedy wyczesuje je głową w dół i do tego nie wyrywa ich.
Polecam je szczególnie dziewczynom z kręconymi włosami. Szczotka warta swojej ceny.
Ocena: 10/10

I na sam koniec: 
Moje włosy po 2 miesięcznej kuracji. Tak, dokładnie 2 miesiące minęły od kiedy zaczełam być włosomaniączką (tzn. czytać blogi, inwestować we włosy).
Wróciłam do mojego naturalnego koloru. 
Moje włosy wielokrotnie rozjaśniane i katowane blond farbami po powrocie do brązu po prostu odżyły :)
Aktualnie jestem z nich zadowolona mimo, że... przestały rosnąć. Co prawda wyrosło mi milion baby hair szczególnie na karku ale po długości żadnych zmian. Więc ostatnio myślę o zakupie doczepek clip in 
ze strony doczepiane.pl. Ktoś coś wie? 
Jeśli tak to koniecznie napiszcie na asku!
ask--> KLIK

Mój aktualny stan włosów:



Pytania kierować na asku.
I of course, proszę o obserwacje!


Buziaki
xoxo 
Ola :)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz