niedziela, 19 października 2014

#8 Hair skills! We < 3 it

Hej hej :)

Muszę przyznać, że totalnie  nie miałam pomysłu na notkę. Zamartwiałam się tym od 2 dni bo bałam się, że straciłam wenę. A tu nagle naszło mnie aby wykorzystać to, że aktualnie u mnie w domu przebywa dużo kobiet i tak o to powstała 'Hair skills!' 
Jest to związane także z tym, że ostatnio ściągnęłam na telefon aplikacje WEHEARTIT gdzie jest mnóstwo inspiracji :)

W tej oto aplikacji po wpisanie tagów (najlepiej po angielsku) znajdziemy pełno tutoriali odnośnie... wszystkiego! Można tam też znaleźć świetne tapety na telefon czy komputer

Oto najczęstsze tagi, których ja używam, wam też mogą się przydać jeśli słabo u was z angielskim albo po prostu nie macie pojęcia jak dobrać słowa :
#hair tutorial
#hair skills 
#hair inspiration
Pod tymi tagami znajdziecie pełno instrukcji na ciekawe fryzury 

#makeup tutorial
#makeup inspiration
A pod tymi tagami znajdziecie instrukcje na temat makijażu, ja np. dzięki temu nauczyłam się poprawnie malować brwi :)

#DIY
#fashion DIY
#hair DIY
#room DIY
A tu tagi z działu 'Do It Yourself' (DIY) czyli zrób to samodzielnie :) Wszystkie ręczne robótki, od biżuterii aż po kartki okolicznościowe znajdziecie właśnie tutaj 

#draw
A tu tag dla takich szalonych artystów jak ja :) To właśnie stąd czerpie inspiracje do rysowania po moim pokoju

Jak już pisałam wyżej mam aktualnie w domu pełno kobiet bo oprócz mnie, mojej siostry i mamy to wpadła do mnie ciocia ze swoją córką i każda z nas ma różne rodzaje włosów więc jestem w raju. Wczoraj ze względu na moją bezsenność do 3 w nocy siedziałam na weheartit i dziś rano każdą z moich dziewczyn uczesałam wg instrukcji z aplikacji. 
Oto wyniki:


Moja mama 
Tagi: #hair skills  #tail
kokardka na gumce: H&M ok.10 zł w zestawie 


Kama 
Tagi: #3 tails #hair tutorial
Kokardka: H&M ok.10 zł w zestawie


Zuza
Tagi: #hair skills #hair bun #french tail

I na końcu ja i moja ulubiona fryzura z grzywki do której jestem zmuszona po moim nocnym eksperymencie kiedy zachciało mi się prostej grzywki i kuchennymi nożycami ścięłam ją sobie do połowy czoła. Było zabawnie, a teraz czekam aż odrośnie... Robiąc swoją spiralkę :)
Długie baby hair przy skalpie to zasługa of course wcierki Jantar KLIK


Pytania? ASK


xoxo
Ola :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz